Значення інформування клієнта у розвитку електронної комерції

На ринку інтернет-реклами діють свої специфічні правила, які необхідно враховувати при генеруванні cash flow на підприємствах електронної комерції.  У попередньому питанні було зазначено, що інформування клієнта напряму впливає на рівень конверсії продажу. Однак розглянемо додаткові аргументи, які засвідчують важливість саме розвитку якості інформування клієнта.

Постійна нестабільність економіки призводять до того, що бізнес вимушений  зменшувати або відмовлятися від бюджетування реклами. Це виправдано на ринку традиційних форм збуту, однак для інтернет-магазину, де обсяги реалізації напряму залежать від рекламування та інформування клієнтів, ліквідація рекламного бюджету буде рівноцінною ліквідації шансів отримати відвідувача.

Інформування клієнта є прямим методом SEO-просування ресурсу, оскільки пошукові системи орієнтовані виключно текстове оформлення сторінок. Саме за  допомогою текстів вони визначають відповідність інтернет-сторінки пошуковим запитам. Інформування клієнта є свого роду SEO-оптимізацією ресурсу – це самий якісний і найбільш вигідний варіант для просування. Розглянемо 5 основних причин, чому так відбувається.

  1. Економічна вигода у порівнянні із контекстною рекламою

Середньомісячний бюджет в контекстній рекламі складає близько близько 30 тис. грн. на місяць. Разом з цим, можливість привести на сайт клієнта за допомогою SEO обійдеться дешевше, вартість залежить від тематики сайту та його стану. В будь-якому разі, спеціалісти вже підрахували, що вартість SEO-оптимізації у 2 рази нижча вартості контекстної реклами.  Всього за 15 тис. грн. на місяць при правильному підході можна розвернути повноцінне масштабне просування сайту

Що входить до складу даних затрат?

Це витрати послуг копірайтера – спеціаліста із наповнення сайту. Заробітна плата копірайтера з хорошим досвідом становить близько 15 тис. грн. на місяць. За ці гроші можна розраховувати на 600 тисяч знаків корисного контенту (це близько 120 статей, або 120-150 пошукових запитів), який буде приводити додаткових клієнтів на сайт. А взагалі,  підприємець самостійно вирішує, скільки необхідно витрачати грошей на просування сайту. Якщо в певний момент компанія не може дозволити оплатити заробітну плату копірайтера, можна зменшити обсяги написання текстів.

  1. Інвестиції у розвиток сайту

Оптимізація і просування більш вигідне із фінансової точки зору, а також з точки зору доцільності вкладання грошей.  Це вкладення у розвиток ресурсу, пошук технічних помилок та можливість їх вирішення.  Контекстна ж реклама вкладає гроші у розвиток інших площадок. Так, вона приводить клієнта відразу, однак при неможливості фінансування бюджету на контекстну рекламу, сайт не матиме жодного клієнта.

  1. Довгострокові вкладення

Якщо ваш бізнес не має можливості згенерувати додаткові кошти для фінансування копірайтера, але сайт при цьому має вже достатньо оптимізованого контенту, проведена робота буде ще довго приводити клієнтів. Звичайно, для того, щоб утримувати результат у ТОП-видачі роками, потрібно постійно розвивати проект, однак позиції у видачі будуть залежати тільки від наявності конкурентів.

Інформування клієнта є довгостроковою інвестицією. Вона не забезпечує миттєвого ефекту, однак витрати на розвиток проекту будуть давати стабільні довгострокові результати. Це складна праця, яка плоди приносить через певний час, і як правило, це питання півроку. Відкладати вкладання коштів в інформування клієнта не можна, оскільки для того, щоб отримати бажаних показників, вам доведеться довго чекати.

  1. Натуральна видача

Психологічний аспект має важливе значення – користувачі швидше перейдуть не на рекламований ресурс, а той, що знаходиться на перших позиціях видачі. Якщо проводити грамотне інформування клієнта, то цього досягнути цілком реально.

  1. Інформування клієнта збільшує вартість бізнесу

Витрати на розвиток проекту відносяться до складу капітальних інвестицій, а тому збільшують вартість сайту – основного  капіталу підприємства. Фактично, вартість сайту та бізнесу в цілому залежать від обсягів вкладень у даний ресурс.

ЗМІСТ

Теоретичні основи формування системи контролінгу на підприємствах електронної комерції

Розробка інструментарію контролінгу на підприємствах електронної комерції

Напрями виходу електронної комерції з кризи