Шляхи підтримки роботи інтернет-комерції

Досить часто до вартості розробки інтернет-проекту включають базовий набір послуг по пошуковій оптимізації ресурсу. Розробники самостійно вивчають семантичне ядро та пишуть тексти до основних сторінок ресурсу. Це дозволяє вже з початку створення електронного бізнесу отримувати певну кількість відвідувачів та формувати грошовий потік.

Підтримка проекту – це ряд заходів, які повинні здійснюватися регулярно для того, щоб кількість клієнтів хоча би не зменшувалася.  Основними методами підтримки сайту є:

  1. Постійне оновлення ресурсу новою продукцією та інформацією про неї. Створення нових сторінок із пошуковими фразами збільшать коло зацікавлених осіб, що залучатимуться на ресурс.
  2. Постійне оновлення соціальних сторінок. Підтримка активності соціальних сторінок дозволяє збільшувати соціальний трафік.
  3. Моніторинг позицій ключових слів у пошукових системах та їх зміни через появу конкурентів. У випадку витіснення ключових запитів конкурентами, необхідно: а) застосовувати метод розміщення посилань на зовнішніх ресурсах; б) збільшувати вагу сторінок за допомогою внутрішньої перелінковки (розміщення посилань на продажні сторінки із внутрішніх сторінок сайту).

Для унікальних продуктів, що не містять аналогів, досить часто підтримка ресурсу може бути несистематичною і умовною. Через відсутність конкуренції, товар може постійно знаходитися в десятці пошукової видачі до того часу, поки не з’явиться конкурент.

Наступне питання:  Напрями розвитку сайту

ЗМІСТ

Теоретичні основи формування системи контролінгу на підприємствах електронної комерції

Розробка інструментарію контролінгу на підприємствах електронної комерції

Напрями виходу електронної комерції з кризи