Напрями розвитку електронної комерції

Розвиток сайту дозволяє збільшувати грошові надходження від комерції. Розвивати проекти необхідно в першу чергу для споживача, а тоді вже для пошукових систем.

  1. Дизайн та зручність

Споживач повинен помічати солідність, впевненість проекту, його сучасність. Про це свідчить дизайн сайту. Тенденції зміни моди на веб-дизайн свідчать про те, що зовнішній вид необхідно оновлювати хоча би один раз на 3 роки.

Не менш важливою є зручність та інтуїтивна зрозумілість проекту. Якщо в службу підтримки проекту звертаються за допомогою в оформленні покупки чи отримання інформації – це означає, що інформація на сайті висвітлена незрозуміло і необхідно працювати над зручністю. Інтернет-користувачі не люблять складних умов та проекті. Вони також не читають великих текстів – інструкцій до користування.  Продаж товарів та послуг відбувається тільки у випадку, коли споживач розуміє, що йому це потрібно, і що він не думає про те, як це отримати.  Чим більше перешкод до отримання необхідного продукту, тим складніше його буде продати.

  1. Оплата

Дуже важливо вивчати сучасні тенденції в розвитку платіжних систем. Необхідно створювати можливість автоматизованої оплати, яка здійснюється за допомогою простих, випробовуваних сервісів. В Україні найпростішим сервісом є приват-24. Важливо також налагодити прийом коштів з карток Visa та Mastercard. Електронні платіжні системи, такі як Webmoney, qiwi,  Яндекс.Деньги є забороненими для використання при розрахунках за товари,  що продаються через інтернет-магазини. Чинне законодавство дозволяє користуватися тільки схваленими Національним Банком України платіжними системами, однак українці такими не користуються через їх незручність.  Найпоширенішою формою автоматизованих розрахунків є розрахунки в системі Interkassa. Компанія працює з юридичними та фізичними особами, однак має основний недолік – високі відсоткові ставки за посередницькі послуги, які є неприйнятними для магазинів, що змагаються за найнижчі ціни.

  1. Соціальні мережі

Як ми вже згадували, соціальні мережі можуть стати одним із постійних постачальників клієнтів до інтернет-магазину, тому даними системами не можна нехтувати в наш час. Щонайменше ще декілька років українці добре реагуватимуть на рекламу в соціальних мережах, а тому її можна сміливо використовувати для розвитку проекту. Реалізація товарів чи послуг може налагоджуватися паралельно як через інтернет-сайт, так і через соціальні сторінки. Фактично, це додатковий канал збуту, який в цілому є доступним для бізнесу.

  1. Пошукова оптимізація

В даному напрямі розвитку масштаби робіт не мають меж. Можна добиватися виводу на перші позиції абсолютно всіх можливих ключових слів, які передбачаються пропозицією товарів. Це дозволить отримати основну частину клієнтів на довгий період часу. Єдине, на що потрібно звертати увагу, це на якість зовнішніх ресурсів, де розміщуються посилання на сайт. На сьогодні існує багато сервісів, які пропонують помісячну плату за розміщення посилань на ресурс. Як тільки сайт перестає оплачувати вартість розміщення посилань, його позиції в пошуковій видачі стрімко падають. Такі методи не вітаються і самими пошуковими системами.  Час від часу, вони встановлюють нові фільтри, які визначають наявність таких покупних посилань і більше не показують сайт в перших позиціях пошукової видачі. Вихід з-під фільтру є досить дорогою і клопіткою справою, тому найкраще для розвитку проектів використовувати правильні, або білі, методи просування.

Важливо запам’ятати

Будь-який сайт повинен створюватися для людей. Він повинен бути зрозумілим та простим. Саме це є основною запорукою успішності проекту. Окрім того, що ресурс повинен бути створеним для людей, він повинен ще містити достатньо інформації для пошукових роботів, які за допомогою чітких правил показуватимуть сайт у видачі. Для того, щоб отримати природний постійний потік клієнтів, необхідно орієнтуватися на правила пошукових систем: усі товари та послуги повинні містити описову частину, в якій повинні зазначатися ключові слова, за якими буде шукатися даний продукт.

Наступне питання:  Напрями покращення синхронізації грошового потоку

ЗМІСТ

Теоретичні основи формування системи контролінгу на підприємствах електронної комерції

Розробка інструментарію контролінгу на підприємствах електронної комерції

Напрями виходу електронної комерції з кризи